Είσοδος στον λογαριασμό σας
Το καλάθι μου ({{countCartProductPieces}})

Σύνολο :
{{(cartTotal * selectedCurrency.rate).toFixed(2)}}€ - {{(cartDefaultCouponDiscount * selectedCurrency.rate).toFixed(2)}}€ = {{((cartTotal - cartDefaultCouponDiscount) * selectedCurrency.rate).toFixed(2)}}€
{{(cartTotal * selectedCurrency.rate).toFixed(2)}}€

Με αυτή την αγορά σου θα κερδίσεις πόντους για επόμενες αγορές

+{{cartProductsTotalPoints}} Cares Info icon

Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 39.00€

Το Μαγνήσιο Παχαίνει; Όλη η αλήθεια

Το Μαγνήσιο Παχαίνει; Όλη η αλήθειαphoto
Όταν πρόκειται για διατροφικά συμπληρώματα, είναι σημαντικό να είμαστε καλά ενημερωμένοι για τις επιπτώσεις τους στην υγεία και το βάρος μας. Ένα ερώτημα που ανακύπτει συχνά αφορά το μαγνήσιο: Το μαγνήσιο παχαίνει;

Τι είναι το Μαγνήσιο;

Το μαγνήσιο είναι ένα ζωτικό μέταλλο που είναι απαραίτητο για πάνω από 300 βιοχημικές διεργασίες στο ανθρώπινο σώμα, όπως η παραγωγή ενέργειας, η διαχείριση του νευρικού συστήματος, και η ρύθμιση των επιπέδων άλλων ηλεκτρολυτών όπως το κάλιο και το ασβέστιο. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την υγιή λειτουργία της καρδιάς, των μυών και των οστών.

Το Μαγνήσιο και η Αύξηση Βάρους

Πολλοί άνθρωποι ανησυχούν ότι η λήψη συμπληρωμάτων μαγνησίου μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους. Ωστόσο, δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να υποστηρίζουν αυτή την άποψη. Αντίθετα, το μαγνήσιο μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση του βάρους και ακόμα και στην απώλεια βάρους για ορισμένους ανθρώπους.

Επιστημονική Προσέγγιση

Έρευνες δείχνουν ότι το μαγνήσιο βοηθά στη βελτίωση της ινσουλινοευαισθησίας και μειώνει τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2, καταστάσεις που συχνά συνδέονται με υπερβολικό σωματικό βάρος. Επιπλέον, το μαγνήσιο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του στρες και της καταθλιπτικής διάθεσης, καταστάσεις που μπορούν να οδηγήσουν σε υπερφαγία και αύξηση βάρους.

Πρακτικές Συμβουλές

Για την ασφαλή λήψη μαγνησίου, συνιστάται να επικεντρωθείτε στη διατροφή σας. Τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο περιλαμβάνουν τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, οι ξηροί καρποί, τα δημητριακά και η σοκολάτα. Η λήψη μαγνησίου μέσω της διατροφής συνδέεται με πολλαπλά οφέλη για την υγεία χωρίς τον κίνδυνο υπερδοσολογίας, η οποία μπορεί να προκύψει από τα συμπληρώματα.

Συμπέρασμα

Συνοψίζοντας, το μαγνήσιο δεν παχαίνει από μόνο του. Αντιθέτως, είναι ένα θρεπτικό στοιχείο που μπορεί να συμβάλει στην υγιή διαχείριση του βάρους και να προσφέρει πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Η έμφαση πρέπει να δοθεί στην επιλογή τροφίμων πλούσιων σε μαγνήσιο και στην αποφυγή υπερβολικών δόσεων μέσω συμπληρωμάτων, εκτός και αν αυτό συστήνεται από επαγγελματία υγείας.

Σχετικά Προϊόντα:

Βλάσης Γεωργίου

ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ, M.Sc.
CEO Wecare IKE
Περισσότερα

Αποποίηση ευθύνης
Το περιεχόμενο του παρόντος διαδικτυακού ιστοτόπου δεν αποτελεί και δεν μπορεί να εκληφθεί ως ιατρική συμβουλή, διάγνωση, θεραπεία ή υπόδειξη.

Όλες οι πληροφορίες παρέχονται στους αναγνώστες απο επαγγελματίες υγείας, αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Δεν υπάρχει καμία πρόθεση το περιεχόμενο αυτό να υποκαταστήσει την εξατομικευμένη ιατρική συμβουλή, διάγνωση, πρόγνωση ή θεραπεία.