Είσοδος στον λογαριασμό σας

Το καλάθι μου

Προϊόντα: {{countCartProducts}}
Σύνολο : {{cartTotal}}€

Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 39€

Αναζήτηση

Θέσε αυτούς τους στόχους υγείας για το 2020

Θέσε αυτούς τους στόχους υγείας για το 2020
Νέα χρονιά, νέος εαυτός, νέοι στόχοι… Ναι, μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά η αλήθεια είναι ότι από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις για να δεις τις αλλαγές και τις εξελίξεις στη ζωή σου που τόσο αποζητάς.

Οι στόχοι που θα θέσεις ποικίλλουν ανάλογα με τα όσα θες να τροποποιήσεις, ωστόσο αυτοί που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέψεις είναι όσοι έχουν να κάνουν με την υγεία σου και την καλή κατάσταση αυτής.

1.Δημιούργησε μία πρωινή ρουτίνα που θα ακολουθείς πιστά και θα αποτελεί τη σωστή αρχή για την υπόλοιπη μέρα. Αν, για παράδειγμα, νιώθεις ότι ο χρόνος μεταξύ ξυπνήματος και δουλειάς δε σου φτάνει και σε πιέζει, βάλε το ξυπνητήρι ένα τέταρτο νωρίτερα για να μειώσεις το περιττό άγχος.

2.Κάνε το περπάτημα καθημερινή σου ασχολία. Για την ακρίβεια, μισή ώρα είναι αρκετή για να κινητοποιήσεις το σώμα σου και να κάνεις ένα διάλειμμα από τα όσα επιβαρύνουν τη συναισθηματική σου κατάσταση.

3. Βάλε τα λαχανικά στη ζωή σου. Αυτά είναι που θα σου δώσουν πιο υγιές δέρμα, θα βελτιώσουν την όρασή σου και θα δυναμώσουν τα όργανα του οργανισμού σου, όπως τα νεφρά.

4.Κάνε 10-15 λεπτά ασκήσεις stretching κάθε μέρα για να βοηθήσεις στην ενδυνάμωση των μυών, την αποκατάσταση αλλά και την ανάπτυξή τους. Έτσι, θα βελτιώσεις σημαντικά την ευλυγισία του κορμιού σου και θα μειώσεις τον κίνδυνο τραυματισμών.

5. Φτιάξε τακτικό πρόγραμμα ύπνου και, αν κρίνεις ότι το χρειάζεσαι, όρισε και κάποιες ώρες μέσα στην ημέρα για να ξεκουράζεσαι.

6. Απόκτησε μία ρουτίνα περιποίησης του δέρματός σου που θα ακολουθείς τακτικά για να του δώσεις την καλύτερη δυνατή όψη. Αυτή θα περιλαμβάνει καθαριστικά, σαπούνια, κρέμες ενυδάτωσης, σέρουμ κι ο,τι άλλο ανταποκρίνεται στις δικές σου ανάγκες.

7. Όρισε ένα διατροφικό πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει την καταγραφή όλων των θρεπτικών στοιχείων που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να λειτουργήσει. Προμηθεύσου συμπληρώματα βιταμινών για να διευκολύνεις το έργο σου.

8. Θέσε κάποιες ώρες της μέρας, κατά τις οποίες δε θα χρησιμοποιείς καθόλου κινητό, ειδικά κατά το φαγητό. Η παρουσία του κινητού, χωρίς να το καταλαβαίνεις, σου προκαλεί υποσυνείδητα άγχος και δε σε αφήνει σε πλήρη ηρεμία.
Εγγραφείτε στο newsletter

Εγγραφείτε τώρα στο newsletter του wecare.gr και αποκτήστε πρώτοι τα νέα & τις προσφορές μας Δωρεάν στο email σας!

Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη οποιαδήποτε στιγμή κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής στο υποσέλιδο οποιουδήποτε email που λαμβάνετε από εμάς ή επικοινωνώντας μαζί μας στο info@wecare.gr. Θα επεξεργαστούμε τις πληροφορίες σας με σεβασμό. Κάνοντας κλικ παρακάτω, συμφωνείτε ότι μπορούμε να επεξεργαστούμε τα στοιχεία σας σύμφωνα με αυτούς τους όρους.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.