22314 προϊοντα για καθε αναγκη
To καλάθι σας δεν έχει προϊόντα. Βρείτε ό,τι χρειάζεστε ανάμεσα από 22314 προϊόντα για κάθε σας ανάγκη

Θέσε αυτούς τους στόχους υγείας για το 2020

Νέα χρονιά, νέος εαυτός, νέοι στόχοι… Ναι, μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά η αλήθεια είναι ότι από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις για να δεις τις αλλαγές και τις εξελίξεις στη ζωή σου που τόσο αποζητάς.

Οι στόχοι που θα θέσεις ποικίλλουν ανάλογα με τα όσα θες να τροποποιήσεις, ωστόσο αυτοί που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέψεις είναι όσοι έχουν να κάνουν με την υγεία σου και την καλή κατάσταση αυτής.

1.Δημιούργησε μία πρωινή ρουτίνα που θα ακολουθείς πιστά και θα αποτελεί τη σωστή αρχή για την υπόλοιπη μέρα. Αν, για παράδειγμα, νιώθεις ότι ο χρόνος μεταξύ ξυπνήματος και δουλειάς δε σου φτάνει και σε πιέζει, βάλε το ξυπνητήρι ένα τέταρτο νωρίτερα για να μειώσεις το περιττό άγχος.

2.Κάνε το περπάτημα καθημερινή σου ασχολία. Για την ακρίβεια, μισή ώρα είναι αρκετή για να κινητοποιήσεις το σώμα σου και να κάνεις ένα διάλειμμα από τα όσα επιβαρύνουν τη συναισθηματική σου κατάσταση.

3. Βάλε τα λαχανικά στη ζωή σου. Αυτά είναι που θα σου δώσουν πιο υγιές δέρμα, θα βελτιώσουν την όρασή σου και θα δυναμώσουν τα όργανα του οργανισμού σου, όπως τα νεφρά.

4.Κάνε 10-15 λεπτά ασκήσεις stretching κάθε μέρα για να βοηθήσεις στην ενδυνάμωση των μυών, την αποκατάσταση αλλά και την ανάπτυξή τους. Έτσι, θα βελτιώσεις σημαντικά την ευλυγισία του κορμιού σου και θα μειώσεις τον κίνδυνο τραυματισμών.

5. Φτιάξε τακτικό πρόγραμμα ύπνου και, αν κρίνεις ότι το χρειάζεσαι, όρισε και κάποιες ώρες μέσα στην ημέρα για να ξεκουράζεσαι.

6. Απόκτησε μία ρουτίνα περιποίησης του δέρματός σου που θα ακολουθείς τακτικά για να του δώσεις την καλύτερη δυνατή όψη. Αυτή θα περιλαμβάνει καθαριστικά, σαπούνια, κρέμες ενυδάτωσης, σέρουμ κι ο,τι άλλο ανταποκρίνεται στις δικές σου ανάγκες.

7. Όρισε ένα διατροφικό πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει την καταγραφή όλων των θρεπτικών στοιχείων που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να λειτουργήσει. Προμηθεύσου συμπληρώματα βιταμινών για να διευκολύνεις το έργο σου.

8. Θέσε κάποιες ώρες της μέρας, κατά τις οποίες δε θα χρησιμοποιείς καθόλου κινητό, ειδικά κατά το φαγητό. Η παρουσία του κινητού, χωρίς να το καταλαβαίνεις, σου προκαλεί υποσυνείδητα άγχος και δε σε αφήνει σε πλήρη ηρεμία.
Newsletter
Ενημερωθειτε για νεα και αποκλειστικες προσφορες

Εγγραφή στο newsletter

To Wecare θα μπορεί χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που παρέχετε σε αυτή τη φόρμα για να έρθει σε επαφή μαζί σας για ενημερώσεις με νέα & προσφορές. Επιβεβαιώστε όλους τους τρόπους που θα θέλατε να μας ακούσετε:

Ρυθμίσεις cookies

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που περιέχουν πληροφορίες που αποθηκεύονται στον web browser του υπολογιστή σου κατά την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα του Wecare Eshop και μπορούν να αφαιρεθούν ανά πάσα στιγμή.

Ακολουθήστε μας στο Instagram!
wecare.gr