Είσοδος στον λογαριασμό σας
Το καλάθι μου ({{countCartProductPieces}})

Σύνολο :
{{(cartTotal * selectedCurrency.rate).toFixed(2)}}€ - {{(cartDefaultCouponDiscount * selectedCurrency.rate).toFixed(2)}}€ = {{((cartTotal - cartDefaultCouponDiscount) * selectedCurrency.rate).toFixed(2)}}€
{{(cartTotal * selectedCurrency.rate).toFixed(2)}}€

Με αυτή την αγορά σου θα κερδίσεις πόντους για επόμενες αγορές

+{{cartProductsTotalPoints}} Cares Info icon

Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 39.00€

Βιταμίνες για Διάβασμα

300 Προϊόντα
Όλα τα προϊόντα
Όταν πρόκειται για το διάβασμα, η καλή διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία και την λειτουργία του εγκεφάλου. Μπορεί να είναι χρήσιμο να συμπεριλάβετε ορισμένες βιταμίνες στη διατροφή σας που σχετίζονται με την υγεία του εγκεφάλου και την καλή γνωστική λειτουργία. Ορισμένες από αυτές τις βιταμίνες περιλαμβάνουν:

  1. Βιταμίνη Β12: Η Β12 συμβάλλει στην παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και την υγεία του νευρικού συστήματος. Μπορείτε να βρείτε τη Β12 σε τρόφιμα όπως κρέας, κοτοπουλο, ψάρια, γαλοπούλα, γαλακτοκομικά προϊόντα και δημητριακά.
  2. Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα: Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι σημαντικά για την υγεία του εγκεφάλου και την καλή λειτουργία του. Βρίσκονται σε ψάρια όπως σολωμός, σαρδέλα και σκουμπρί.
  3. Βιταμίνη D: Η έλλειψη βιταμίνης D μπορεί να συνδέεται με τη μείωση της γνωστικής λειτουργίας. Μπορείτε να πάρετε βιταμίνη D από την έκθεση στον ήλιο ή από διατροφικές πηγές όπως λάδι καρυδιού, λάδι σολομού, γαλακτοκομικά προϊόντα εμπλουτισμένα με βιταμίνη D.
  4. Αντιοξειδωτικά: Ορισμένα αντιοξειδωτικά, όπως η βιταμίνη C και η βιταμίνη Ε, μπορεί να συμβάλουν στην προστασία των νευρώνων και τη βελτίωση της λειτουργίας του εγκεφάλου. Μπορείτε να βρείτε βιταμίνη C σε φρούτα όπως πορτοκάλια, παπάγιες, φράουλες και πράσινα λαχανικά. Η βιταμίνη Ε βρίσκεται σε αμύγδαλα, φοινικέλαιο, ηλιέλαιο και σπανάκι.


Προτού ξεκινήσετε οποιοδήποτε συμπλήρωμα διατροφής, είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία υγείας ή διατροφολόγο για να σας προτείνει τις κατάλληλες δόσεις και να σας δώσει συμβουλές σχετικά με την ισορροπημένη διατροφή. Είναι πάντα καλή ιδέα να επικεντρωθείτε σε μια υγιεινή διατροφή γενικά, που περιλαμβάνει ποικιλία τροφίμων, φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνες, υγιεινά λιπαρά και έναντι άλλων συστατικών.