Παρουσίαση Neutrogena
Η επιτυχημένη ιστορία της Neutrogena ξεκίνησε το 1930 όταν ο ιδρυτής Emanuel Stolaroff ίδρυσε μια μικρή εταιρεία καλλυντικών με την επωνυμία Natone.
Στα πρώτα χρόνια της η Natone αποτελούσε ένα προμηθευτή για τα ινστιτούτα αισθητικής που στα χρόνια εκείνα συνήθως συνδέεται με την αίγλη της κινηματογραφικής βιομηχανίας. Έπειτα, Natone άρχισε την κατασκευή και διανομή καλλυντικών και για τη λιανική αγορά.
Ο Lloyd Cotsen, αποτελεί αναπόσπαστο μέλος της οικογένειας Neutrogena, καθώς έγινε πρόεδρος της εταιρείας το 1967 και έκανε πήρε την απόφαση που θα επηρεάσει βαθιά το μέλλον της εταιρείας και να προωθήσει τα οφέλη του σαπουνιού της Neutrogena στον ιατρικό κλάδο.
Η ισχυρή σχέση μεταξύ της Neutrogena Corporation και των επιστημόνων δερματολόγων έδωσε στην εταιρεία ένα εξαιρετικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ο Stolaroff είχε ακούσει για ένα ασυνήθιστο σαπούνι που αναπτύχθηκε από τον Δρ Edmond Fromont, έναν βέλγο χημικό καλλυντικών.
Γιατί να επιλέξετε Neutrogena
Ο Fromont παρήγαγε μια πατενταρισμένη φόρμουλα ένα αγνό, απαλό στην υφή σαπούνι που ξεπλένονται γρήγορα από το δέρμα, αφήνοντας ουσιαστικά κανένα υπόλειμμα σαπουνιού.
Έντεκα λεπτά μετά το πλύσιμο με αυτό το μοναδικό σαπούνι, το δέρμα επέστρεψε στο κανονικό pH του - μόλις ένα λεπτό περισσότερο από όσο χρειάζεται για το πλύσιμο των χεριών μόνο με νερό της βρύσης!
Η μάρκα Neutrogena που κέρδισε μια μοναδική αποδοχή από τον ιατρικό κλάδο, έδωσε την κατευθυντήρια γραμμή προς το μάρκετινγκ και τις ερευνητικές προσπάθειες για να δημιουργήσει μια σειρά από ασφαλή, ήπιας, πριμοδοτημένης ποιότητας προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας.
Το 1973, η εταιρεία εισήχθη στο χρηματιστήριο και το 1980, η Neutrogena εισήλθε στην αγορά περιποίησης μαλλιών.
Η Neutrogena Corporation κέρδισε το σεβασμό και την αξιοπιστία των παγκόσμιων αγορών και αυτό αποδεικνύεται από την εξαγορά της από την Johnson & Johnson το 1994.
Ως μέλος της εταιρειών Johnson & Johnson, Neutrogena έχει την ευκαιρία να διατηρήσει την ίδια επωνυμία, ενώ την ίδια στιγμή αντλεί την αίγλη από της παγκόσμιας φήμης εταιρείας Johnson & Johnson.
Τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι καταναλωτές παρομοιάζουν την υγεία με την ομορφιά. Η Neutrogena είναι φυσικά έτοιμη για την τεράστια μελλοντική ανάπτυξη και ένα συνεχώς αυξανόμενο αριθμό των ικανοποιημένων πελατών.